torsdag 13 januari 2011

Spännande .. .. ..

Jag måste skriva lite om lite spännande grejer.
Så som på tåget här om dagen, då hel amin rast gick åt att ta hand om en resenär.
Jössös vilket drama .. lite ont  .. och lite spännande var det allt.
Jag har aldrig varit med om ambulans hämtning på tåget.
Vi fick vänta länge och jag tror vi blockera hela centralen.
När ambulansen kom så skulle han ut ur tåget, han hade så ont att det ej gick att röra honom ... så han fick morfin.
Jag vill också ha .. . men tror ni jag fick ?
Nä  .. . endast för resenärer sa de ... vilka regler  .. . . I hate this shit !!


Ambulans personal på tåget ...

Ngt annat spänannde var det att jag upptäkte min första dubbeldäckare i Göteborg.
Ok, nu var själva upptäkten inte så spänannde men visst fan är det allt spänannde att dessa rullar på våra gator.
Undrar om det blir samma kännsla som i London ?!?
Yeeeess . Nando har varit i London.
Dubbeldäckare

Ngt annat som kanske e mindre spännande egentligen, men jag tycker det är spännande.
Är att jag skulle upp på vågen idag .. .. .. jag brukat inte väga mig, just för att jag får en sådan ångest.
Ja, ni vet hur det gick sist .. ... .. Men idag gick det sååå mkt bättre.
Jag har inte tappat några 10 kilon, men jag lovar att jag är på gång.
Detta sedan min SATS väska ständigt är redå.
Jag läste ngn stans att det var en såsdan litegrej man kunde göra för att alltid vara redå att träna.
Inte visste jag att det skulle ge så spännande vågutfall hahaha.
För övrigt så hatar jag UTfall  .. .. pest asså, o det spelar ingen roll om vad andra säger .
Så ere bara.

Alltid redå (värst scouten haha)

Ja, jag har verkligen gått in för beach 2011, och det är inte helt problem fritt.
Efter min träning så drar jag in till affären och ska handla lite nyttig mat.
Men se vilka stora problem jag får konfrontera .. . snacka om utmaning.

Godis All over !!
Och nä ... jag stårt där och mentalt brottar ner mig så att jag inte tar steget till fördärv.
Shit asså, vi borde se kanmpen i mitt huvud ... ...

Men jag kan glädja er men att jag stod emot .. .. det goda vann .. .. .. För denna gången.
So i´m stil on for beach 2011 !!


.. .. .. .. men först ska jag käka !!!!



Inga kommentarer: