torsdag 27 januari 2011

Waiki Paiki !!

Onsdagen är snart över och jag känner en inre ro.
Och i skenet av de levande ljusen som pryder min lägenhet, i den mysigaste stund så får jag en tanke.
En tanke som får min vänstra hjärnhalva att snabbspolar hela mitt liv .. . inte för att jag planerat att ta slut på den, men a, ni vet sådana stunder som man får en jädrans back flash.
Jag känner mig så nöjd, så harmonisk med livet jag levt.
Visst skulle en o annan kapitel tas bort helt, en annan borde ha fått göras om, men i det hela så finenr jag den stämningen hela min lägenhet lyser upp .. .. .. jag drömmer mig tack vare min högra hjärnhalva, den planerar och drömmer mig bort till en värld av illusion.
En värld som helt plötsligt känns så långt borta att den vänstra halva inte hittar logiken i dessa tankar.
Det blir kaos i hela mitt huvud .. .. då mina vänner, så ser jag sanningen i vitögat.

Jag har kommit att bli den personligheten man förknippar med min livstil som bäst.
En ungkarl i sina bästa år .. . . OMG kan man bli mer GAY ??!!??!!

Shit nu får jag fan ta o göra ngt åt detta.
Min plan e ju inte att träna och gå ner i vikt för att folk ska kunna säga att jag är en snygg ungkarl
By the way, för er trögisar, ungkarl har inget med åldern att göra .. . så get over it !!

Nä, planen är ju ngt helt annat, ut o dejta liksom !!
Och med 1035 vänner på Facebook så borde det inte vara så.
Ngn sa ... Nando du är ju värsta tjejmagneten ... GUESS IF I CARE!! liknsom !!

Nä, jag får verkligen se mig om, och bygga upp en ny strategi.

Här om dagen var jag på Bingo ... närmare bestämt igår.hehe
Och men facit i hand så kan jag snabbt briefa er ... det är då inget ställe man raggar på!!!
Jag och mina vänner  kan sitta och ge ut poäng till de som går förbi.
Allt från 1 -10 men även Jag hade!! , Jag har (hehe)och HELL NO !!!
På denna bingo hall så var alla en stort HELL NOOOOO !! ärligt taaaamat hela stället var ju creepy. med en stank av totalt misslyckande.
Och här skulle jag umgås med den mina .. .. 18 åringen och hennes bästis samt Miss T.
Nu skulle vi inte ragga utan det var bingo som skulle spelas .. .. ett spel som inte alls var som Bingolotto med lotta.
O när jag bad bingo värden sjunga så sa han att det skulle kosta för mkt. .. .. humor hade han i alla fall.
Bingo brickorna delades ut efter det pris man betalat . ..  tro mig jag hade svårt att hålla reda på min bricka.
Men jag kunde inte låta bli att kolla på Tanterna bredvid oss, som  säkert var  40+!!
... de hade ta mig f-n två, tre brickor.
Jag prova två ... hell no ... det funka inte heller .. .. så ... nu har jag gjort Bingon.
en gng är ingen gng, två ggr e en gng för mkt !!

 Våra första Bingo brickor EVER !!

 Till en början var det kul ...

 Ingen vinst = sura miner !!

 De andra två.

 Nästan min BINGO !!

 Ny strategi !!

 Och att sprida ut oss hjälpte inte, vi förblev vinstlösa !!

Och imorgon e det dags för Feina att visa sin bästa sida, jäkla beeeeatch !!
but i love her to ;)


Sov på den ni  !! natti natti .

 Den nya ungkarlen ??

P.s
Ungkarlar är det enda vilt som kan skilja mellan betet och fällan !!

Inga kommentarer: