onsdag 19 januari 2011

SEX !!!

Yes, nu ska jag gå över till lite mer positiva tankar ... glada tankar !!
och då faller det ganska naturligt att prata om sex .. .. de sex kilon jag lyckats bli av med under dessa 14 dagar.
Det har varit två veckor av disciplin, och kontroll, och nu kan jag känna mig glad.

 Hård träning !!


Matchen är långt från slut .. . hur e det ni sportgalningar säger ... Kvartstid ?? Ja, ngt sådant i alla fall .. ..
jag har fortfarande nästan 6 veckor kvar för att nå mitt mål.
Och att äta riktigt och regelbunden träning sätter sina spår .. . så jäkla nice !!!

Jag läser om glädje och lycka, hur vi åstadkommer dessa och hur bra kropp mår av detta.
Jag kan ju lätt säga att jag känner min skit glad .. I´m fucking lonig it !!!

Bambam är tillbaks hos mig .. . har varit lite allergisk och sedan Nico fötts så har Bambam varit där hela tiden.
Men nu är hon hos mig ... .. och förgyller mina dagar o kvällar, jag får la bara köpa en hundpiller så jag ej blir hyperallergisk.
 Bambam

Ngt annat som jag bara löööövar är Los Copihues Träningar ... alla är så motiverade att kämpa till sista svett droppen, dessa intensiva timmar skänker mig mkt tillfredsställelse, Los Copihues är just nu i sitt ESSE!
Jag har känslan av att 2011 kommer att vara ett år vi länge pratar om, ett år i en mycket positiv anda och en massa glöd.
Tack alla ni som gör Los Copihues till det bästa vi kan erbjuda !!



Ngt annat som gör mig glad är min familj, och att ha nästan alla hemma till frukost en dag som denna kan inte vara annat än lycka .. . till o med pappa kom.
Även om han nu vill bygga om hela min lägenhet, slänga ut dörrar och fixa golven, göra ett matbord i köket och  .. a ni fattar ... jag låter honom drömma vidare och inser att det är första gng han är hos mig.
Konstigt va ... nästan 6 mån i den nya lägenheten och han har ej hunnit vara här än.
Och lennart (brorsan) har nog inte heller varit här .. . det får vi fixa.
En brorsan dag kanske ??

Delar av la Familia !



a, ja. ... så ni fattar I´m a very happy and lucky man.

visst fan e det skönt när livet leker !!

I want to play some more !!!

Inga kommentarer: