måndag 3 januari 2011

Dag tre ....

Och det är måndag.
Måndag betyder att det är dags att ge mitt nya liv en chans.

Jag har läst lite i andras bloggar, o de flesta har lovat att skaffa sig en ny kropp, träna och bli sundare.
Well that´s my song !!!

 This is my life !!!

En tjej kompis, Libbe som är Hälso coach och bloggare gav mig ett litet två veckors fettförbränningsprogram.
Det funkar super !! och det är dags för att .. .. Bränna lite fett !!
Hur ska jag annars kunna få ragg under 2011 ?!?

Ja, sen så kan man (ni) tycka att det är patetiskt hur alla "smalisar" bloggar om att träna och bli sundare och få en fastare kropp.
Jag säger bara en sak i försvar, så länge du inte ligger i min säng, så har du inget att komma med !!

Så ere bara !!

Hemligheten med detta recept är tvärtemot vad alla tror !!
Äta bör man annars dör man !!, men vad äter man, när och hur .. ja det e lite det som är tanken.
samt träning.



O men tanke på detta så hitta jag hur Spartacus skådisarna träna till sig sin kropp, bra va !!

Hallå, jag behöver en kurs i hur jag lägger upp Videon här.. jag har försökt, men jag e trög, vem kan ?!?

Jag har ju som tidigare bloggat ett Sats kort, o jag skäms var gång den åker upp i receptionen, för jag vet att de ser hur länge sen jag jag träna .. .. . men men nu måste det ske förändringar.
Rio 2011 kallar !!
jag vet inte om ni ens sett nedräknings"rutan" på min Blogg, denna super idéen fick jag av Pam en annan tjejpolares blogg, tack Pam !!
Här kan ni alla fall se att jag räknar dagarna till min Rio resa, hon räknar till Göteborgsvarvet ... galet galet !!

Så, ja om jag ska vara klar för Beach 2011 om 52 dagar så krävs det att jag tar tag i detta nu !dags att sätta igång.
Men jag måste säga att det är riktigt svårt att hålla vänner och rutiner med mina arbetstider . .. Inte ok liksom.
Jag kräver ett MIRAKEL ... NU !!!

Men först lite kaffe.

P.S frukosten intogs till sängs kl 08:30, kanske inte kan äta till sängs varje dag, men tiden borde jag kunna hålla hehe.

Inga kommentarer: