fredag 21 januari 2011

Temtations

Are avery where !!!

Och det är alltid lite jobbigt, riktigt jäkla jobbigt !
Jag har tränat två pass efter varandra igår, och efter det har jag relaxat med lite bastu.
Så skönt .. .. jag känner mig som en ny människa.

Jag känner mig mkt smalare haha o det är bara för att jag svettas så i bastun, men min kunskap om denna typ av viktnedgång är bättre än så.
Jag blev IDIOT förklarad för några år sen för att jag uttryckte min känsla av att bli smalare när jag solar och bastar .. .. .. Bruden på jobbet fatta inte att skämtet var på henne, som inte fatta att det var ett skämt.
Ja, blondheten på vissa tyder sig inte enbart i hårfärger, det vet jag ... men att just denna brud var riktigt blond var ju extra roligt . . .Bimbo !!

O på tal om sola (skit i bombo) ... jag behöver sola .. .. jösses vad jag behöver sola.
Jag kan ju inte komma till rio vit som "una pantruca" hahaha (chilensk husmanskost) 

 Chilenska Pantrucas !

 Men men, dessa ska inte ätas när man förbränner.. .. hell no !! dessa är de första som sätter sig på kärlekshandtagen .. .. p.s varför heter det kärlekshandtag när de är de man vill bli av med.
betyder det att man inte vill ha kärlek ??
Any way ...
Jag får allt ta o kolla hur det är att vara nyttig och hälsosam i chile.
Jag tror jag skulle få en gryta i huvudet om jag frågar hur de gör för att äta nyttigt och sunt hahaha.


Här hemma är vi duktiga och kreativa på kost men lika så med bullar och en massa annat.
Som jag sa tidigare så är frestelsen aldrig långt ifrån!
Efter mina pass igår så tog jag mig hemåt och råka gå förbi pressbyrån .. . I HATE PRESSBYRÅN !!!
och deras nygräddade kanelbullar .. .. åhhhhhhhhhhhhhh varför skulle jag in ?Jo jag var törstig och behövde återställa balansen i min kropp, men nej då ... Pressbyrån gillar mig tjock o fet !!
För varför skulle de annars ställa fram en massa kanelbullar när jag kommer in ??!??

Pressbyrån´s kanelbullar !!!

Men, jag är starkare än så .. .. tog min Proviva, en återhämtnings dryck med smak av blåbär, hallon och citron, som helt plötsligt smaka jobbig och alldeles ... alldeles torr.
Men med bestämda steg tog jag mig hemåt utan att vända blicken mot dessa kanelbullar !!

Och väl hemma så hade 18-åringen godis och cola fest hemma .. . så kul ! NOT !!
vad ska man göra för att få lite respekt här hemma ??!!??
A ja, de var borta på två röda, det vill jag lova .. .. .. godis och cola, och så har hon mage att skylla på hennes polare haha .. .. .. Jag skapa alla dessa repliker !!!

Aja . .. ngt annat som är så där kul, är att min hem ser ut som en orkan hade orkan-nerat förbi  här .. ..
men nej då ... det var bara 18-åringen.
Ja, jag (läs poseidon) håller på att fixa min walk in closet (läs hennes rum), upp med nya tapeter och grejer.

 Min nya Walk in closet !!

så hon bor i mitt vardagas rum ... eller ja, henens grejer, själv har hon flytt till sin mor.
I´ll kick her ass !!! hahaha
Hoppas att det blir klart idag för nu orkar jag inte se grejer över allt !!
Hur ska jag kunna njuta av min ledighet så ??

Idag blir det en spännande dag !!! det må jag säga ;)
Och vill man ta lite del av lite spänning så ska man ta sig till Gretas ikväll .. .. det vill jag lova !!!
så kom dit ... Gretas , som för övrigt är nominerat till Årets Gay ställe samt till Göteborgspriset!!

men först lite frulle ..


C ya !!!

Inga kommentarer: