fredag 7 januari 2011

Tjockis !!!

Yes, ibland känns det så.
speciellt när man står vid omklädningsrummet efter gymmet och försöker peppa mig själv om att  .. .. snart händer det .. . snart blir jag mig själv igen.

  do u c what i mean!

Any way .. ..
Att det då, kommer in en snubbe som är rent av äckligt perfekt tränad hjälper mig inte, shit till o med hans frissa efter gymmet är helt perfekt.
Jag blunda o hoppas på att det var en dröm .. . han ba : tja får jag låna din schampo ... Har han ingen skam i kroppen !!?!! ngn stans mellan rutorna???!!!!???
Jag ville bara be han dra åt pipsvängen .. .. men det enda som kom ur min mun var : klart ... vill du ha mitt nr ??
hahah nej då, sista delen av meningen var en dröm .. Vakna Nando !!



Livet är bra orättvist ibland .. .. men jag har den senaste iphone i alla fall !!
HA !
Jo den kan man allt roa sig med . .. jag minns 1995, min första mobil (har haft en del efter det) då pratade man om framtidens mobiler, som skulle kunna visa all andra om var man befann sig.
Shit jag skulle aldrig kunna ljuga för mamma !!?!! . .. var min tanken då.

Men mina vänner framtiden är här!! .. .. o jag "ljuger" som aldrig förr.
ja, inte för mamma då, men Facebook ger en bild av  mig som inte är av denna värld.
O jag måste medge ... lite roligt är det allt.
Jag menar min frukost hemma omvandlades till Eklanda Pizzeria, och sen avlöstes de av de mest onyttigaste ställen ... Pizzerior, Kebab, Mcdonald´s.
Och kommentarerna hagla om mitt nya tjockis liv.
Jag kan ju bara säga .. ..  Framtiden har sina kryphål  .. . .. tur det, tänk om alla visste var jag var ... Nej tack.
Ngt annat jag tycker är extrem jobbigt är att bli taggad på ngn som andra kommer att kommentera.


 
Min Iphone får fnatt och jag får mess om alla kommentarer till denna bild eller händelse.
Hatar att man ej kan tagga bort från Iphone, det kanske är ngt Iphone kan jobba på !!

Ja, fredags passet är avklarat, och jag har Vittnen !!
Mamma fick sin dos av Nando ... en vän sa att jag var en morsgris
Och  NEJ !!, Jag är ingen morsgris !!
jag skulle aldrig låta mamma laga mat till mig o be henne lämna det hos mig !!
Jag skulle aldrig tvinga mamma resa land o rike efter just den accessoaren!!
Jag skulle aldrig be min mamma komma med medicin när jag varit sjuk !!
Elle be mamma diska när hon besöker mig ... eller be mamma...
oki vem försöker jag lura !! JAG ÄR EN MORSGRIS !! 


BUT I LOVE MY MAMA !!
så ere bara hahaha.

Nä, nu får jag skynda, det är kusin träff, med middag ...o fest .
så idag är det upp till bevis .. .. festa och käka utan att gå utanför mitt nyårslöfte.

I can make it !! Can U ??

Inga kommentarer: