söndag 30 januari 2011

First Time ... ...

First Time, First Love. Oh, what feeling
is this? Electricity Flows, with the very first kiss.  ... Nej Jag har inte hångla upp ngn!!, så det e inte riktigt det dagens blogg ska handla om hehe. .. ..  den ska handla om mig ... it´s all about me, me, me !!!

Det är låten som finns på min Spotify, vem  minns inte coca-cola  reklamen från  88?!?
Ahhh sicka minnen .. .. 17 vårar och mer finnar är någonsin !!
O tro mig, mer än någonsin !!
Utgång skedde i de skönaste sommarkläderna, även mitt i vinter, ska man vara fin får man lida pin, det var mitt motto.
Men tiden går och mottot består. haha



 Idag har jag inga problem med finnar, och det är jag jäkligt glad över, och mitt i vinter så går jag ut Vinter kläder, vissa grejer förändras faktiskt!!
Och mitt liv förändras den med  .... Ngt som får min kropp att bli glad!!



Jag tränar stenhård de ggr jag kan, och äter sunt. Dvs att jag håller fortfarande min plan för Rio 2011.
Mitt hårda jobb börjar sakta men säker löna sig. och det gör ingen gladare än mig.
Dock blir mitt sociala liv lite drabbat men va fan .. jag kommer inte ha med mig mitt sociala liv till Rio haha.

No more fat Nando

Så mina vänner, trotts att jag inte alltid hinner blogga så fortsätter mitt liv, trotts de stora världsproblemen så fortsätter mitt liv.
Även om mitt liv ibland känns som att det vore ngn annas, men men nu rullar det på.

This is my life !!

Lite roligt är det allt att träffa lite nytt folk, över en kaffe idag så fick jag bekräftat att jag klarar mig riktigt bra på mitt yttre.
Ja, det lyckas ta mig ur de mest knepigaste situationer, även om personen i fråga ansåg att vi lever i en mkt ytlig värld, att man fokuserar för mkt på utseende och kläder.
Var inte detta en mkt lustig situation ??
A ja, min intellekt är mkt bredare än jag trott och jag kan föra en normal konversation ... Wuhu !!

I´m stil going strong !! 

Så ja, jag hade en bra dag, nu återstår det ett avslut på dagen, o det får ske nu .. .. till synen av Sherlock Holm på ettan .. .. .

Natti natti .. ..

Inga kommentarer: