söndag 23 januari 2011

Det är slut !!!

Ja, jag med facit i hand säga att det är slut, lite tråkigt men jag visste att denna dagen skulle komma.
Det har varit en bra tid men många minnen men nu får man återgå till det normala.
Jag kan bara inte fatta det !! hur kan min fyra dagars ledighet ta slut så snabbt !! jag vill ha meeeeer !!!

men det har varit en mkt händelserik ledighet.
Jag har tvättat 12 maskiner tvätt !!
o jag kom på en sak nu .. varför heter det tvättstuga när det är i en källare ?? borde det inte heta tvättkällare då ???

Tvättkällaren !!


Hur undrar ni .. . ja jag fattar inte heller .. Jag får allt ta o planera in tvätt tjänst lite oftare . ..  Shit asså !!

Ja, sen så fick jag supervicera tapetkillen hemma, min "walk in closet" a.k.a 18 åringen rum skulle ju bli klar.
och ett tag fanns det verkligen mkt att oroa sig för  ....

Lite galet va ?!?

Att ha tapen som täcker fönstren är inte riktigt som jag planerat, så jag fick ta mig ett litet snack men snubben.
Han ba: jag vet vad jag gör.
Jag ba: hmmm må så vara, men det ser lite knepigt ut och .. .. . jag blir orolig.
Han tacka nej till mig kaffe paus .. . o tu r det för det var en lååång dag för honom.

Klart !!
Resultatet på min wailk in closet blev riktigt bra.
Tu att 18-åringen valde fina tapeter hehehe
.
Och Los Copihues svar det självklara valet.
6 dansare förgyllde Gretas på snyggaste sett, och det blev en show man sällans skådat.
Vi får tacka Gretas som bjöd in oss på en super Carneval party !!

Los Copihues a Gretas !!

Ja, och dagarna går . .. i Lördags var det årsmöte, och det blev riktigt spännande.
Historia har skrivits och jag var åter igen med, vår Ordförande har nämligen lämnat sin plats (dvs, JAG) och har valt att inte ställa upp för omval .. .. och av att döma så var det många som blev förvånade.
Men ja, nu är det slut med, det är dags för nya personligheter att ta plats i vår styrelse och föra vår tradition vidare.
Och stafett pinnen vandrade vidare  .. . inte så långt dock, Nämligen till syrran min haha.

Los Copihues President !!
Grattis älskade syster, till n´din nya roll.
Du har Los Copihues fulla stöd och förtroende, Besitos !!!

Och nu när söndagen lider mot sitt slut så e det dags att nana.
CC- träningen är avklarad och tillika så familjemiddagen .. .. en ny vecka börjar imorgon, nya utmaningar och vem vet .. kanske nya överraskningar !!

men först soooova ... Bye bye


1 kommentar:

Anonym sa...

wuhuu ska bli så kul med lc 2011 :D besiitos