tisdag 11 januari 2011

Oj oj oj !!!

Snacka om att vara peppad liksom !!
Efter att ha suttit pall i två dagar så är det dags ...

Samba för livet !! eller jag, för idag i alla fall hehe
Jo för er som inte fattat det så är mitt stora intresse dans.
Dans på krogen, på ngn bardisk eller bäst i Los Copihues anda.




 Samba !!

Och samba är ämnet.
Ni vet, semba från afrika, bla, bla, bla till Brasilien, som jag för övrigt ska till I feb Wuhu !!
och ja, så blev det samba.
Lyxiga dräkter och biffiga fjäderställningar och dans till 1000 !!

Som i alla grupper så är den största delen tjejer som deltar, så vi behöver killar.
men killar vågar liksom inte, de gör det svårare än vad det är, så jag hoppas verkligen på att vi kan få in fler killar i vår trupp !!

Men men, hur som helst så ser jag framemot en super träning

Dansa samba med Los Copihues !!!

1 kommentar:

Lesly Valencia sa...

Samba är super kul. Jag tränade med "samba brasil" i Angered men nu har jag flyttat till sthlm och precis börjat i en samba grupp här :)

Fan vad nice att du ska till Rio!!
Hade gött