torsdag 6 januari 2011

Söndag ??!!??

Mitt i vecka, o jag är inte ledig ? vad är det frågan om, hur kunde jag missa detta?

Aja, det lider ingen nöd på den kreativa, jag kan ju alltid blogga.
Sitter jour idag, o orka inte lyssna på de andra kollegor, som snackar barn, uppfostran och kläder.
Jag ba: check, check check !!!

Nä, på med lurarna och youtuba lite samba, det är ju snart rio !!
Hur går det med mina planer undrar ni.?
Super !! körde Zumba igår . . . ja, vad ska man säga om zumba, det är ett bra pass om man bara vill ha skoj.
Men om man vill få ut ngt annat av den träningen så är det svårare... det går dock, men då får man tänka själv .. .. o det eju alltid jobbigare.
Det känns som att det fortfarande är i en "lära känna Zumba nivå" och det här med att spänna rätt muskler som är så viktigt på core eller andra pass det är ingen som pratat om det, eller vad som ska spännas så man får ut mer av träningen, det får ju inte ske helt lealöst.
Men jag ger mig inte, musiken e bra o de flesta instruktörer kämpar hårt för sina pass, det gillar jag.

Igår blev jag dock riktigt besviken .. .. jag hitta ett pass på onsdagar som jag tänkte köra varje onsdag .. . men icke sa nicke.
Det var bara igår, en happening på SATS, ja hade jag varit där lite oftare sedan den 23 okt så hade jag vetat.
men nä, det var bara en gångs grej .. .. så nu måste jag hitta en ny träning på onsdagar ... för Capo-träningen då.

så jag får helt enkelt komma på ngt att göra istället ...
Ibland är det lite väl mkt frågor i huvudet på en va ??

Porque sera ?? (googla vetja)

Inga kommentarer: