torsdag 27 januari 2011

I´m Love !!!

Yes, I´m in my own determination !!

Fy F-n vad jag e bra.
Träningen har varit lite dålig denna vecka .... (men jag har fortfarande bra koll på maten) .. Jag har jobbat så konstiga tider så det har ej hunnits med.
Tisdagens samba träning var full av Auditions, så min fokus hamna på alla de tjejer som dömdes.
Det var kul och svettigt för dem, men för mig så var det jobbigaste att trycka på play.

Jag var ej med och dömde i år heller, det känns ganska skönt att slippa.
På så sett behöver jag ej ha ngn dålig samvete om jag skulle hamna i mellan tjejen och poängen .. . bra va !
De flesta levererade bra, trots stressen, för tro mig, att stå på scen med 7 domare som ska döma din dans är verkligen ingen dans på rosor.

 This are a few of the girls !

 any way ....
Och som lite extra så är det inte bara dansen som döms, utan glädje, kreativitet hållning samt utstrålning .. .. missa jag ngt ?
Nä, men nu e det så att det inte är auditions för att få en plats i vår grupp, utan endast för att se om man utvecklats(om man dansat tidigare) samt för att se vad tjejerna behöver hjälp med för att på så sett kunna visa upp EN snygg o jämn Los Copihues!

I onsdags var det bara en stanna hemma och "fånga stunden" dag  .. . jag njöt till max, även om huvudet hade egna små krig.
Men så idag ..äntligen lite träning.
Nu kör jag bara 10 min uppvärmning o sen muskler ..  nej mitt mål är inte att bli nästa HE-Man.

 He-Man .. .. . so 80´s !!

Nej,  jag vill bara få min kropp fast och alla dess muskler .. . tro mig de har varit vilande för länge.
Men men jag passar fortfarande i kläder.
Det e fan en merit som jag stolt kan skrika ut.

Ja, en dag i Stockholm har gjort sitt, jag e sååååååå trött, mest på Feiona. haha
Nä, en fika med henne gjorde dagen, jag hatar dock när hon komme sent .. .. .
I HATE THAT SHIT !!!! ( hon har f-n aldrig passat en tid.!!)

Ja ja... hon fick bjuda på kaffe som plåster på såret .. .. en stor kaffe tack!! och en massa uppdateringar.

men men, nu e det dags att lämna Stockholm för denna gng, och bege sig hemåt.
Vad e det man säger ... borta bra men hemma bäst ??

hehe. C ya !

Inga kommentarer: