lördag 15 januari 2011

Pass !!

Det är inte riktigt det jag behöver för att åka tåg, utan det är vad jag gör nu.
Dvs, jag åker med som behjälplig personal på tåget, på väg hem.

Och det är faktiskt riktigt skönt att luta sig tillbaka o drömma sig bort.
Igår promenera jag hem och på vägen hitta jag en liten passage mitt i vintern som såg ut att varit hämtat ur en Narnia film.

Kallt, men mysigt !!

Ohhh i löve att kunna drömma mig bort, nu e ju inte vintern och kyla ngt jag vill drömma mig til.
Men i min fantasi finns det inga gränser ... dör står jag i Vinter kylan, men min extremt snygga vältränade kropp, i de mest sexigaste badbyxor och bara fryser ihjäl !!
Jag vaknar till o inser att elementet här på tåget e kassa, Vagn 1 är en enda kylagregat, och det mina vänner får mig bara att länga mer till Rio, sol, barn och heta ... drinkar!

Ahhhh Ipanema!!
 Men men, det är 40 dagar kvar och en hel del kvar att göra för att ens komma i närenheten av mina drömmars kropp.

Så jag får la helt enkelt ta en dag i tagen, och en massa samba där i mellan.
Så nu kliver jag av tåget och ger mig av till Dagens dos av Samba, Los Copihues ska allt fåe n träning som heter duga.


I´ll make you sweat till you bleed !!

Inga kommentarer: