fredag 21 september 2012

10!

Ibland kan man ha jäkligt tråkigt på jobbet, klockan är tidigt och allt är gjort.
Då återstår bara en sak kvar att göra . . . listan!!
Det e ju ändå fredag och allt ska vara på en lättare nivå.

Nu kör vi!

10 - Det är  det antalet vänner jag har i min innersta cirkel, my BFF i alla lägen.

9 - Är antalet brickor jag fick över från frukost serveringen denna morgon.

8 - Är nästa klockslag

7 - Är antalet dagar till min berömda Playa del sol semester!!

6 - är lite mer än en siffra.

5 - vem nöjer sig med 5 ?? Så jäkla otippat och oglamuröst ... i alla lägen!

4 - Det är antal serviceledare som jobbar på mitt tåg.( Bättre service??)

3 - Är der Antal plagg jag planerat att ha på ikväll. Wuhu!!

2 - Ä det antal helt lediga dagar jag har framför mig.

1 - One, yes I'm the one and only !!!

Inga kommentarer: