onsdag 19 september 2012

Och så kom solen . . .

Fast sommaren tog slut, innan den ens börja haha.
Ja fast denna solen lär inte värma.
Annat är det med kaffekoppen jag nyss tagit i säng.
Drömmer mig bort till Rio, Samba och heta stränder.
Det är precis vad jag behöver. . . En resa.
Det närmaste jag kommer just nu blir Mas Palomas om två veckor.
Ska tydligen testa det hotellet som sys på tv då och då. Playa de sol. . . Nu är det så att jag aldrig sett programet. Men mina resekamrater AKA :brasse gänget, har full koll.
De har redan bestämt sig för att vi ska ta över. . . Ta över??!?? Är det inte ett pensionärs ställe??
Denna resan skrämmer mig mer för var dag.
Inte för min egna skull, utan mer för brasse liggan.
Tänk er, slå ihop 4 galna brassar och en galen Chilenare. En solig svennebanan semster, under låg säsong. Billiga drinkar, dålig 90tals musik. Gamla vakter och äldre gäster.
Jepp det är bäddat för en semester jag sällan kommer att glömma!

och lika snabbt zappar jag över till dragqueen race hahahaha. Hel gale  värld!!

Xoxo - The dreamer

Inga kommentarer: