tisdag 25 september 2012

I'm sexy and i know it!!

Yes självförtroendet är i top. Inte har det att göra med den träningsverk jag har, eller att kl är 06:00 och jag vart vaken i över en timme.
Ja, ibland känns livet bara helt underbart. .   så ere bah.
Och idag kan jag tacka fanchi för min underbara dag.
Nej, jag har ju knappast varit där hos henne inatt utan det var besöket igår som återspeglade sig imorse.
Yes, mina vänner denna man har en ny frissa!!! Så här står jag, i min lilla bistro och känner mig allmänt snygg.
Och det det beror inte på att alla andra här ser för jäkliga ut, nä det är bara fanchis hårda och lyckade jobbinsatts.
Jag måste ändå få säga att Salong Hair har inte fått pris för göteborgs bäst frisörsalong för intet. Servicen är utomordentligt, klippningen välutfört och man vill ju bara komma tebax.
De har ett vinnande koncept helt enkelt.
Så läser ni detta, och litar på mitt ord.
Go for it, de vet verkligen vad de gör, Och naturligvis måste jag slå ett extra slag för lilla fransiska hehe.

Nä, nu måste jag gå o spegla mig igen,
Spegel spegel på väggeb där . . . . . . .

XOXO- A farytail.

Inga kommentarer: