torsdag 27 september 2012

Resfeber !!

Ter sig olika för olika personer. . . 
Jag har försökt blogga ett par dagar nu, men jag har ej hunnit.
Jobb, dans och Once upon a time(serien, ni vet) har fått gå före. . . . ibland blir det tyvärr så
Any way, nu . . . asså nu när jag måste packa resväskan, betala räkningar och gå o lägga mig så känns det som mest naturligt att blogga.
why oh why, I wonder??
Jag har dock försäkrat min kväll med äppelpaj, vaniljkräm, glass och Nobless choklad.
Ja, när jag får resfeber så får jag den känslan av att min kropp behöver söttma, godis och en massa gott.
Alla vet vi att så är verkligen inte detta fallet, inte ens mitt konto håller med, men 395kr senare så har jag växlat upp min ångest ytterligare ett steg.

Starkt jobbat Nando !!

Ja, men jag har ju faktiskt en hel del att vara nervös över.
Inget inför denna resan har gått som det ska, jag menar vem lyckas fixa sitt pass en dag innan planet lyfter ??!??
Vem i allsin dar glömmer bort sin pinkod till bankkortet så man inte hinner fixa allt innan resan ?
och vem letar efter sin väska en natten innan resan ?
Min biljett ligger i min mail, som jag ej lyckats komma in i . . . och min tandkräm har tagit slut!

Ja, hur ska jag borsta tänderna ikväll ??

men sen så finns det en magisk sak som gör att jag helt enkelt förlitar mig på det goda här i livet.
Jag är killen som efter mkt magkramp tänker, det löser sig!!
Jag har fått föra över pengar till ett annat konto för att betala alla räkningar, och då detta sker utan kod så får man bara föra lite åt gången, en gng om dagen. . . . varför har jag inte kommit på att gå direkt till banken och flytta allt med en gng ?!!?

Yes,Nando i ett nötskal

Och jag fick en lite udda bild av en vänn när vi satt o prata han ba: när man ser ditt liv så får man känslan av att du får vara med om allt, och lite till och reser som en galning.
Ena dagen är du på Premiärer i Götet, nästa dag på premiär i Stockholm och sen middag hemma igen ... hur ?!?!?
Asså, Nando jag känner ingen annan som ens ägt två Iphone, du är på din 5:e haha
ja, Skratat åt det kan man göra nu, men då i de stunderna då jag varit iphonelös, ja då var jag bara gråtfärdig.
Men sant, jag får nog vara med om en hel del . . . . och det är la det som gör livet värt att leva!

och yes, Nando lever . . . 

Här om dagen, när jag satt och fixade frissan hos Fanci, så blev jag erbjuden ett modell jobb, ett lite udda, men spännande erbjudande.
Frågan är, när och om det blir av hehe
Och en annan "VIP" inbjudan på FB, verkade vara så dålig tillställning, när 4400 pers får samma inbjudan, jag tänke.. vaddå VIP?!?!
Men, det var VIP all the way, asså orka bli lite översalongsberusad i en butik, ja, drinkarna avlöste varandra i takt med att DJ spelade musik och folk provade kläder. det kostade mig, Noll kr och tre leenden hehe
Det kallar jag för en premiär i min smak haha.
Får allt tacka Wallin för hans fina gest !! Gracias Wallin ;)
Naturligtvis så hoppas jag att G-star raw blir en succé !!
och för alla er som kanske inte har tanken att köpa ngt, gå in och kolla i alla fall, wallin har många snygga kollegor haha.

Trust me !!
okaj, nu är pajen klar och ett nytt avsnitt av Once upon a time är laddat, FILM DAX !! Imorgon är en ny dag Wuhu !!


Xoxo -  the Holiday man !

Inga kommentarer: