måndag 17 september 2012

Here we go again . . .

Ny vecka, nya mål och ähhh, lägg ner!!
Vem försöker jag lura??
Jag jobbar och sliter som alltid, solen lyser efter regnet så allt är la som det ska.
Västen sitter dock lite tajt och det är jäkla med inget roligt. Så jag får lägga om min strategi, i hopp om att kunna bada offentligt på min semester.
Yes om två väcker ligger jag i playan . . . Lr kanske bara ligger i baren. Men semestra ska han!!

Det här är en sådan dag man upptäcker att allt är inte riktigit som det ska.
Min alkoholfria period fukar så där bra. Fredag skulle bli en lugn kväll, kaos säger jag bara. KAOS!!. Lördageb spenderade jag i en skepnad lpngt från min verklighet, Alvkungen tog plats.
Maskerad dax wuhu!!
Och vad är det mans säger. . . vidi veni vici !!
Yes, jag kamma hem första priset för en outständing dräkt.
Tack mamsen för hjälpen, jag hade aldrig hunnit.
Och även om priset var ennu mera alkohol så var det inte det bästa
Det bästa var att samtliga (ca 200pers) var utklädda. Till diverse hjältar, sagofigurer sexiga yrken och diverse huvudpersoner.
En fest i min smak.
Så nu kan jag återgå till min vardag, kronan blev snodd och skorna ligger på hyllan.
Funderar på Halloween. . . Maybe mYbe not.
Vi får se vad framtiden har med sig.

Men nu lite frulle.

Xoxo - The Elvking 2012

Inga kommentarer: