onsdag 5 september 2012

Och där låg jag . . .

Njutandes av höstens vindar.
Yes hösten är här, den kom igår vid halv ett tiden.
Och med den kom mörkret, ljudet och kylan.
Helt underbart att njutas av i stillhet. . . . .
Och mitt i min underbara stund får jag muskelsammandragning. A ni vet när musklen drar ihop sig.
Blir hård som en sten och det gör svin ont. . . .
Ja, det händer mig då och då. . . Nu, mer sällan än ofta.
Kanske är det för att jag inte strechar så bra, kanske är det ett straff för MC Donalds haha.
När jag var liten så hjälpte min bror mig, han masserade mina ben i sömnen, för detta händer alltid när jag sover haha.
Jag minns hur han gick upp och masserade(lite våldsamt) tills krampen gick över, tack för det brorsan!
Nu har jag ingen som kan massera, jag får resa min upp, även om det tar mig en kvart . . . Och sen försöka gå på benet.
Ont, ont, ooooont !!!
Samtidigt undrar jag; hur många galningar som måste göra det här mitt i natten haha, och jag promenerar lite till.
Krampen går över, skönt tänker jag.
Men så fort jag lägger mig så smyger den sig tillbaka. . . Som att det värsta romantiska grejen!!
Nä, upp igen, promemera, promenera, promenera. I HATE THIS SHIT!!!
Men jag kan inte låta bli att undra, undra om man kan klassa det för att träna.
För då har jag tränat, kl 2 på morgonen!!!
Idiot, undra om det ens förbränner kalorier  hahaha.

Aja, jag vakna, hösten är här för att stanna.
Det är nu man vill ha kärleken brevid sig, ngn som går upp. Fixar kaffe och drat mig ur sängen.
En kärlek som tar på mig och vill ut och promenera.
Känna hösten vindat slå mot ansiktet och susa genom håret.
Äh va fan, jag nöjet mig med kaffet!

FINOOO! Var e du?? hahaha.
Shit vad lätt det är att drömma sig bort.
Nu är det dags att gå upp, dagen har börjat och jag måste hinna med den.

Xoxo- The dreaming one

Inga kommentarer: