måndag 24 september 2012

Jag är ute !!!

Svettas och kämpar, tar i ända i från tårna för att nå ända fram. . . Men det går så där bra.
Trotts att humöret är på topp så tappar jag andan ibland.
I lördags simma jag . . . Yepp, jag prova badbrallorna som skulle göra succe i Playa del sol.
Men vet ni, det såg inte bra ut.
Jag passar fortfarande i kläder.
Men men, jag har ett kort kvar i min bakficka.
Jag får helt enkelt supa mig snygg. Dag och natt. Före stranden, under stranden och efter stranden.
Och helt plöttsligt har Playa del sol redan förvandlats till ngt jag snabbt kommer att vilja glömma.
Jag känner dock inge  sorg....för strax efter kommer Rio, om gudarna är med mig.
Yes plural, super religiösa nando ber åt alla håll.

Please please let me travel!!!
Aja, tills dess så tappar jag ej hoppet.
Jag lägger i en vöxel till och transformers kommer att mixas med cyckel och dans. . .

NU KÖR VI !!

XOXO- the crazy one

Inga kommentarer: