torsdag 13 september 2012

Jag syr och klipper i den . . .

... Och ett skärp av siden. . . .nej nej nej. Dumsnut!
Jag ska ej på bal, jag ska på makserad och äntligen kom jag igång med dräkten. Wuhu!!!
Och tack vare mamma så blir den klar i tid.
Men en sak ska jag säga, att jobba, träna, äta mindre och sy till kl 2 på natten är inget jag rekomenderar.
Mitt liv hade varit så mkt lättare om andra gjort allt jag skulle, och jag fått glassa runt lute mer. . .
Lite mer säger ni!?!? . . . Ja, det finns mängder av grejer som jag missar tack vare Jobb, dans, dräkt skapandet mm.
Till och med event kan blocka andra event.
Det är ju inte alla kvällar som mankan göra entre på tre fester. Med en stadig Chaafför så kanske det hade gått.
Men men, jag får handskas med min vardag på mitt sätt. .   och ibland hinner jag blogga om det hehe.

Nu är det dax för stockholm!
Xoxo- the traveler

Inga kommentarer: