tisdag 4 september 2012

Ett tåg kommer lastat. . .

Med riktigt lugna första klass resenärer. Det gör mitt jobb till det lättaste.
Att en bricka trilla i golvet gjorde inget för att resenären som skulle ha den tyckte han var för tjock för förrätt och desert. . .
Det fick mig att tänka på mig, jag kunde ha käkat upp allt .  . Nej, naturligvis pratar jag om tjockis.
Här om dagen berätta jag för en vän att Madrid truppen krävt att jag ska gå ner 6kilon(madrid truppen = Jag), allt för att bli så smidig som möjligt.
Denne svarar: Nando din tjockis, så länge jag kännt dig så har du varit på ett evigt bantande. . . Ändå ser jag dig på MC Donalds oftare än i baren. . . KAOS
Jag vet inte vad som gjorde mig ondast.
Att hon kalla mig tjockis lr att hon vågade påstå att jag bor på MC Donalds. . .

A det är inte alltid lätt att gå i mina skor, och som från himelen kom det en Resenär och gav mig 70spänn i dricks.
Nu kan jag gå på MC Donalds och beställa en Frölunda menyn. Big mack utan gurka och extra dressing.
Ska ta bild och skicka till min "vän" sen ska jag radera hennes nr.
Ha! . . . Tjockis mig !!!!

Xoxo - The "fat" one.

Inga kommentarer: