tisdag 11 september 2012

Softish!

That's my life. . . This morning at least haha.
Jag vet inte riktigt varför men tisdagar känns så mkt bättre än måndagar. Det är lixom bara 3 dagar och några timmar innan helgen tar fart.
Och planerna för denna helg är mäktiga.
Jag har planerat att gå på en stor fest på lördagen, en mega maskeradfest... Så kul!! Men. . . Men, ja det finns ett litet men.  jag har nämligen ingen dräkt. Jag och min possitiva tanke inställning tänkte: ähh! det är tre mån kvar, ähh det är efter sommaren, hm. Om ngn månad. Oj, dax att betala. . . Shit festen är nu till helgen. Jag har en plan men tiden räcker inte till.
Jag får ta till lite magi, att delta på denna festen är ett måste!!
Folk pratar om den . . . Till o med i duschen på Sats. Folk ser framemot att klä ut sig haha. Och jag vette sjutton vad folk ska göra. Jag får allt ta i lite för att lyckas.
Det blir svårt, jag får allt ta till med extra krafterna: dvs mamma haha.
Det är mitt sista hopp om att få ihop ngt.
Dax att ringa. . .

XOXO- The slow one

Inga kommentarer: