lördag 29 september 2012

On My way !!

Har ni tänkt på att på de mest udda ställena, så som flyget, kommer man på se mest knepigaste tingen, så som matlagning, flytt och semesterkassan. Allt för att koppla bort Flygtiden, som just nu känns det som envighet.
Och jag blaimar på flygpersonalen, hur kan en styrka på 6pers inte ha ngt behagligt att vila ögonen på?!?! Inte ens vid cockpiten, som nu borde byta namn för det är bar tjejer där!!
Vueling borde skämmas!!! Haha
På Sj har vi en regel, alltid ha med en snygg i besättningen. Se och lär säger jag !
Barcelona är vårt första stop, ett stop med ex antal timmars vänta. Tror ni vi kommer att vänta på flygplatsen ?? Nä känner man mig så vet man bättre!
Barcelona City here we Come !!!
Vi har googlat de bästa ute ställena, och säkrat taxibilen så att vi ej missar vårt flyg.
Men mes facit i hand så ville semester guden ngt helt annat haha.
Väl framme i Barcelona så är det svårt att röra sig utan cash, och jag som inte har pinkod fick lösa bekymret. Så utekvällen förvandlades till ett avsnitt som tagit ut "The terminal". Jag fick äta ngt billig matta mat, ladda min Iphöne under hårt bevakade omständigheter och sova gott vid café soffan, tills jag brutalt väcks av vakten om att detta minsann inte är ett hotell.
Snacka om medmänsklighet !!! Hur kan folk vara så bittra kl 6 på morgonen !!
Any way, alla elaka tankar sades inte högt och allt blev glömt så fort vi landa i Canarie öarna.
Och bättre skulle det bli, hotellet är det mkt omtalade Playa del sol, men pensionärerna lyser med sin frånvaro. Det visar sig att dansbandssäsongen börjar efter att vi lämnat stan.
Efter att nu solat på mas palomas, bränt ryggen, legat och eftersolat vid Hotel Poolen, laddat batterierna så är det nu dax för en ny erfarenhet för Nando! Gaymeckan JUMBO !!
It's party or dye!! Hahahaha

XOXO - The JUMBO King !

Inga kommentarer: