söndag 30 september 2012

Fest fest mera fest.

Man skulle kunna tro att playa del sol är allt här i Gran Canaria. . . Men icke sa nicke.
JUMBO rockar fett, invigningen av semestern 2012, skedde i skumpans tecken. . . . Skål !!
Och efter en härlig middag, så kunde det bara gå åt ett håll.
Uteställerna är som i Rio 1997. Musiken pumpas ut och dragqueen's showerna avlöser varandra. Kvaliteten må vara av lägre grad, men tro mig, efter 5 drinkar så är allt roligt, till och med det jag inte förstår.
Och med Tanke på att jag umgås med 4 brassar som skriker (för de kan en prata normalt) i mun på varandra så är "jag förstår inte" min vardag.
Ähh, lite sprit på det, och jag är kung av JUMBO.
Any way, hur man lyckas med att överleva dag in och dag ut under en sådan semster är en hemlighet jag tog del av redan i Rio.
Stranden!!!
Återhämtning sker bäst i 40 graders värme med en kall öl och bästa utsikten! Här i Mas Paloma uteblir dock den biten, utsikten suger! Medelåldern är ca 68år haha
Men vad gör det när drinkarna flödar!!
Klockan är 10 och det är dags för en skål !!

Inga kommentarer: