tisdag 13 oktober 2009

04:00

Japp, det var då min klocka ringde i morse!!
Fy, och en trött Nando fick gå till jobbet.
Jag måste säga att det glamorösa livet på tåget kan ibland kännas så mkt mindre glamoröst.
Att gå upp 20 min efter att man lyckats somna är ingen lätt match, men men ... här e jag.
jag är i alla fall glad att jag inte bor i Arjeplog, för enligt metro så är Arjeplogsborna tydligen fetast i landet!!!
Men lika glad för det e jag men gladast var nog den tjejen som hade sin te med sig till tåget.
Te i en vanlig porslinsmugg .. .. .. vad hände med take away säger jag.

O på tal om engelska, Dessa fruar .. .. Anna e ju ett skämt, till o med riktigt Pantad, så jag håller med Markus där, Maria Montazami är en riktigt originell prick, henne skulle man se mer av, det e underhållning det.
Men nu e det X-2000 hem

back to Göteborg!!!!

2 kommentarer:

Puff sa...

Te i en vanlig porslinsmugg hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

PIFF sa...

jag vet .. .. .. skadad!!!
hahaha