måndag 12 oktober 2009

En ledig dag ...

.. ger möjligheten att göra absolut ingenting!
Det är så skönt att inte ha ngt planerat.
det är dock lite svårt att få folk att fika, speciellt om de inte hör av sig .. .. .. AGRON!!!

Aja, Jag sitter här o försöker komma på ngt vettigt att blogga om, försöker inspireras av George Michael som jag spelar på Spotify och så kommer det svensk reklam .. .. .. om att ha en Bilfri Onsdag.
Jag har ALLTID EN BILFRI ONSDAG!
o det är ngt jag funderat på länge.
det kanske är dags att ta körkort nu, ja... ta tag i mitt vuxna liv.
Skaffa ett svenskt pass o körkort, o sluta lägga pengar på kläder o produkter.
Produkterna är mest Feionas fel.
Feiona som dessutom lyser med sin frånvaro.

Förresten stackars George, han e ju numera singel.
Inte den roligaste situationen att befinna sig i .. .. .. o nu när jag tänker efter, med 700 vänner på FB så borde ett par stycken kunna fixa upp några Blinddejter!!
Men vid närmare tanke .. .. .. ehhh nej .. .. .. jag skulle få sitta o käka med de "so not Nando" typen så jag avstår .. .. .. tanken var god i alla fall .. tack tack (tackar mig själv )
Geroge Michael singel var det .. japp, men så ere .. .. .. och ja!!, jag läser skvaller sidorna jag med

Och idag fick jag köra pappa tricket .. ..
Jag skulle passa Lille Nico medan hans mamma tränade, hur kul som helst!! att passa Nico menar jag då!
Problemet var dock att det bara var tjejer som kom fram, tjejer o tanter.
Åhhhh vad söt han är o hur gammal är han, så mkt hår, vad charmig han är ... bla bla bla .. .. .. Ärligt talat, Jag då!! Kände jag.
men visst fick jag en o en annan blick så ... nä, jag fattar varför Daniel inte får vara ute med sin son .. .. värsta tjej magneten!!


Men nu e det Caporales som gäller .. .. .. hoppas det går bättre idag!

Chaito no mah!(chilenska)

Inga kommentarer: