onsdag 28 oktober 2009

Ont !

Ja, idag var det ingen rolig dag att vakna upp till.
Igår hade jag känning av att ngt ont var på gång.
Jag hade verk i fötterna, hade jag gjort ngt fel?

Att åka tåg med onda fötter är inget jag var redå för, så i förebyggande syfte stanna jag hemma idag, och ringde läkaren kl 7:30(de öppna då)
Tack o lov fick jag en läkartid med en gng så nu ska jag strax dit .. .. så de kan se vad jag gjort.

Jag lär inte få dansa på ett tag, o det känns inte alls kul.
Jag har verkligen ansträngt mig för att kunna delta i den här nya gruppen o så händer det här.
Jag blir lite ledsen, för att inte säga mkt ledsen :(
I hate this shit!
Jag trodde jag kunde gå imorse, men så tog jag ett steg och aj ... det går, men det gör ont.
Och då inte i foten utan tre fingrar ovanför fotknölen.

det sjuka är att jag aldrig problem med dansen innan .. .. o jag har som sagt gjort det i .. .. .. många år.

shit säger jag bara :(

Nu blir det akuten dax! chaooo

Inga kommentarer: