tisdag 6 oktober 2009

Så GÖTT!!!

... att komma hem till DP(Desperate Housewife) efter ett hårt pass.
De som vet vad Los Copihues träningar är, vet att jag verkligen menar, hård träning!!
Samba för hela slanten är verkligen vad vi har, musiken spelar högt ur högtalarna och samba stegen utövar med mycket ansträngning.
Allt för att hitta vår själ i dansen och för att kunna prestera bättre till 2010.

2010, oj .. .. tänk att jag gjort detta i så många år nu.
jag tror jag börja .. ..hm .. .. 1981 .. .. det blir 28år av dans .. .. .. shit!!
och hur många karnevalen blir det då?
jo .. .. 85 för första året vi presenterade oss som samba skola.
85, 95(10år) 2005(20år)2010 blir 25 år av samba .. .. o jag har varit med i alla 25 år.
Det var stark Jobbat Nando .. .. eller?
och nu har min sjuttonåring verkligen tagit fart, o hennes framsteg tyder på att jag gjort ett bra jobb.
Och stor börjar hon bli med, hon har redan 2550P i skolan .. .. så det blir en Student i alla fall, Happy meeee !! Besos o tack för ditt hårda jobb bäbis ;)

men nu e det DP.

ENJOY!!

Inga kommentarer: