torsdag 8 oktober 2009

Stockholm hela dagen ...

Ja, och det har redan gått 5 timmar o i väntan på att lilly ska bli klar så lär jag bli gammal!!
Just nu e jag lite pisst off!!
Jag fattar inte vad problemet är, hur kan folk ta så jäkla lång tid på sig att bli klara.
Det ej u inte så att Feiona ska ut o ragga, vi ska bara fika o snacka skit .. .. ngt vi är riktigt bra på. Men att ta riktigt jäkla lång tid på sig har blivit hennes specialitet!
Jag vill nämligen minnas att hon var snabbare förr, men så tänker jag efter .. .. .. nä, hon har ta mig fan alltid att jäkligt lång tid.

ALLTID!!!

Jah ja, undra hur kul hon kommer att tycka att det är, när jag säger att jag ska iväg o träna kl 15 hahaha.

Life´s a bitch an then you marry one!!

äh, Stockholm here i come!!

P.s har ni vart inne och skrivit in ert namn i stöd för att få behålla biblioteket i hammarkullen?
DO SO PLEASE!!!

Rädda Hammarkullens Bibliotek!!

2 kommentarer:

FEIONA sa...

Du har tjatat om att jag ska kommentera så här kommer en kommentar...
Vi hade bestämt att ringas vid 14 o träffas efter det för att någon ville sova ut...FINE....
du ringer halv ett o förväntar dig att jag ska bara studsa iväg...d funkar inte så d vet la du lr?
jag har ÄTIT, DUSCHAT, och på väg till t-banan ser jag ditt mess...TACK GODE GUD...
och visste jag är inte alltid den som är 20 min tidigare men jag låter dig aldrig vänta mer än tio...
nu ska jag blocka dig i tre dagar...:P

Livet på Citronodlingen sa...

Jag har skrivit under.
Hoppas det får vara kvar!