fredag 23 oktober 2009

ÄRLIGT TALAT!

Jag hinner träna, fika o ta mig tillbaks hem.
o glömde käka .. .. .. nu e jag så hungrig va!
o ingen käk hemma.
Loggar in på FB istället .. .. för det var såååååååååååååååå länge sen.
och mellan mina 107 olika förfrågningar så hittar jag andan o tar avstånd.
Ska FB verkligen stressa upp mig så här under min sköna Fredag?
Jag tror inte det!
så jag klickar snäll NEJ tack Till samtliga förfrågningar.
O det vare sig det gäller hugs, Bröstcancer eller hjälp min hund att sjunga i Idol 2009!
ja, alla knepiga grejer liksom, jag hinner inte.
Jag hinner knappt med min farmville, här om dagen förstördes en hel skörd!
Kan ni fatta hur mkt poäng jag missa, för att inte tala om pengar. I hate this shit!!!

ok, men nu så, jag har ju tränat.
o jag e ju en lite udda grabb, eller hur många killar står o dansar Caporales i bastun?
det vill jag bara veta.
Ok, snubben som kom in, när jag som bäst höll takten, undra om han störde.
Ja, ba: Neeeeeej då .. .. . men tänkte: Vad i hel_ _te ska du göra här! Du förstör hela min träning!!
och jag satte mig ner.
Då kom hela depressionen över mig .. . min mage, ska jag aldrig få magmuskler!!!!!
snubben som sitter brevid e typ 50 .. .. .. o har 1000 000 000 Rutor!!
I hate him!!
inte bara för att att han störde min träning utan även för att han glassar sig runt i sin trimmade kropp o får oss(läs mig) andra att känna oss totalt misslyckade.

Jag säger bara en sak: S P R I T !! !!
O lika snabbt som kom jag på att det e fredag .. .. .. . så kom jag på att, jag jobbar :(

ähh, jag kan i alla fall dansa ;) det kan säkerligen inte Bertil här!( 50åringen då!)

Stockholm here i come!

Inga kommentarer: