lördag 3 oktober 2009

Är det fortfarande Fredag?

Det var det första jag tänkte i morse .. .. Gud siken fest.
Lite AW med kollegorna, hur mysigt som helst.
Och sen över till Pre-party hos Leon.
BTW, I löööve hans lägenhet . .. .. jag skulle lätt byta min charmiga trea mot en sådan.

Ok, jo .. sen kom jag till Gossip .. jag vet ej om jag var fullare än Gossip, för det var folk över allt.
Och i Baren står Mackan ... My friend Mackan(han älskar att kallas för mackan) .. och jag tror mig prata lugnt men fick i dagens uppdateringar(som även informerade mig om att jag var på Gretas också) vet att min röst Överröstade musiken .. Sorry .. men jag fick min Pittbull i alla fal... hehe.
Gracias Markus!!

ja, sen så vakna jag ... .... i min egna säng . . . . själv...

Kollade runt för att försäkra mig och ja, jag vakna själv . . . . För första gng på riktigt länge så kändes det skönt att vakna och inte med ngn vid min sida.
Caramba, vilka shottar .. .. .. de shottade bort hela mig.

Våga vägra!! .. .. eller can i have another one!!!

ok, då fattar ni att jag haft en dag full med .. "Åhhh Nej" .. och "Ååå Shit" upplevelser.
Blandade med "Vad i Helvete höll jag på med" tankar.

Inga Halleluja moments precis... .. .. eller jo, När ricardo trilla med cyckeln .. .. jag kund einte hjälpa honom då jag var fullt utagen med att skratta .. ...

Any way,
Jag gjorde jag en liten damage control och jag tror jag klarade gårdagen ganska smärt fritt.
Om det stämmer får kvällen avgöra.
Jag lär ju få höra om mina egna bravader .. .. .. då mina kära vänner var Lika Shottade som jag.
Jag måste ju säga att det är under sådana dagar jag borde filmas .. .. det där med att vara charmig, o ha finmotoriken samt talförmågan utvecklat är ju lika med NOLL!!!

Jag dansa som kinesen på Affron, Pratar med folk jag ej känner eller ens vill känna.
Ok, prata var inte rätt .. .. jag menar slödrar ... japp det passar bättre.
Jag kör skämt som inte ens jag fattar (inte ens dagen efter).. .. .. skrattar åt saker som andra gråter över.

Ja .. .. fler Shotts åt latino killen här!!
för idag är det Lördag!! Wuhu (kan jag säga efter 8 timmars huvudverk och med endast en omelett i magen)

Inga kommentarer: