söndag 11 oktober 2009

uno, dos, tres ....

Cuatro ... Ruuuuuuuuuuuuuumba!! Si.
Den låten kan jag fortfarande ej komma över, den spelades på Gossip och på
Gretas i Fredags. Tack Aron och tack Zocky!!

Ja, efter många om och men så vi tog vår vanliga runda.
Gossip är ju förfestar stället o sen Gretas, efterfest stället .. ..
själva festen sker på vägen mellan dessa ställen,
enligt alla bilder i alla fall hehehe.

Pusch må vara ett ställe i min stil .. .. men nä, borta bra men hemma bäst.
Visst gillar jag glam och VIP-fester, o cleangroup har bra fester men Push?
Nej tack!
Jag håller mig till de säkra korten o där jag känner mig hemma ;)

Jag undrar bara varför var de ej på Parkan, är inte det en bättre scen
för stora CLEAN Fester?
a ja. . ..

Lördagen då?
Jobb .. .. eller ja, jobb o jobb, det var tre timmar, dvs 6 timmar mindre än
Agrons pass, och sen var det fest .. .. .. all night long!
Jag var bjuden på Inflyttningsfest i stockholm o detta är en av de
bästa grejerna med att jobba på SJ.



Rodrigos inflyttningsfest


Jag kan jobba upp för att sedan närvara i roliga tillställningar.

Inflyttingsfest var det, o jag säger en sak:
Salsjöbanan och dess alkoholister är inte jag hurrar för!!

Det var en resa som fick mig att inse att Göteborg är allt bra mkt bättre.

Att bara köpa sig en Korrrrv med Brrrrrö var ju ta mig f-n svårrrt. men men,

efter 20 min på pendels så var jag framme. .. .. 20 MIN!!!!!!!

o detta efter att ha väntat i 30 min på att den skulle komma. shit asså.


ja, festen var super, jag börja med att röka vattenpipa, ngt som fascinerat mig

ända sedan jag såg en bunt araber rökandes vattenpipa vid ett fik i gamlestan.







Ja, sen var det dans, dans som bara brassar kan o sedan göra stan osäker.

O det blev riktigt osäkert det vill jag lova! Av ngn konstig anledning så kändes

färden tillbaka till civilisationen så mkt kortare och det vet jag ej om det var bra.

För jag kan ju klart säga att släppa loss 10 latinograbbar i stan var för att verkligen skaka om Huvudstaden....!


men, men .. .. nu sitter jag här hemma o bara njuter.


Funderar och reflekterar.

Vänner.

Kollegor.

Märkesvaror.

Mat och dryck.

men mer om detta imorgon .. ..

I know you want me, you know I want cha ..... ..... ...



Inga kommentarer: