onsdag 7 oktober 2009

Drött .. .. ..

yes, that´s me!

Jag e så trött va, att sova hela natten går liksom inte.
Tidningsbudet kommer in vid 3 på morgonen o sen ska man upp kl 04:15
hur kul e det på en skala!?!?

O vädret e ju inte den mest upphetsande heller, skit också.
o mina ögonlock vill bara stängas nu .. NU!.. .. men jag har ett pass kvar.
Sådana här turer tar kål på mig.

Jag kan avundas flygvärdarna och värdinorna som alltid ser så pigga, glada och framför allt fräscha!
Fräsch är ngt jag absolut inte känner mig!

En stockholmare brevid gnäller om datorerna o han har haft två nu, F..ck him säger jag bara.
En trött göteborgare ska man nog inte ge sig på! Sååå ääre bara!
Tell him that!!!!
Skriker i telefon gör han också .. .. .. ärligt talat, har han inte ngn vett alls eller.
Och folk säger att jag är hysterisk.
Agron .. .. .. That´s not me!!!

Ok, tiem för Gbg och lite happiness.

C ya!

shit vad gnälligt det blev nu hehehe .. .. . Stå ut!!

Inga kommentarer: