torsdag 22 oktober 2009

Yes, Jag överlevde gårdagen !!!

Ja, ibland kan det kännas så.

Nu kanske ni tror att jag skriver så, för att det var en riktigt blöt kväll igår och visst var det så, men det e inte riktigt därför.
Ni förstår att efter att ha dansat tre dagar i rad, o då inte ngt sats pass utan riktigt långa Nando pass, så kände jag mig helt utmattad.
Jag orkade inte ens logga in på FB, så ni fattar allvaret av min trötthet.

Men det e fortfarande kul, jag önskar bara att capo-träningarna blir mer effektiva.

Capo i de röda brallorna!! ... tror jag

För det går lite trögt att komma igång, och även om jag hade hört om detta "fenomen", så var det inget jag förväntade mig.. .. .. men men, det kommer la det med.

Ja sen då, vad hände egentligen, efter att jag tagit ett bad käkat lite och låg i min säng och försökte känna efter, var det så jag kände mig efter capo-träningarna för 18år sen?(NEJ!!)

Jo, Agron hände, han tyckte vi inte hade umgåts på länge och det var dags att ta en fika .. .. ..

Fika my ass!!
Jag kom hem kl 4.30 imorse!!
Men jag fick umgås med Agron, så ngn stans så känns det ok hehe
Vi tog den vanliga "fika" rundan.


Nice va!

Oj, tänk att jag missat att Gretas har öppet på onsdagar och torsdagar med, det var en trevlig nyhet.
Och att stället såg mysig och inbjudande ut, gjorde besöket extra angenämt.
Riktigt nice ;)

Var e min fika Agge !?!

En Lennart?!? GÖTT!!

Bar Zocky fixade den goa drinken, Tack!

Ja, det är alltid kul när det finns trevligt folk på andra sidan bardisken, o även om Bar-Zocky är ny på området, så klarade han sin uppgift galant!

Sen var jag förlorad, fast det viste jag redan när jag svara på Agges samtal.

Gossip

Gossip håller stilen, trotts att de haft lite personal byte.
Gästerna är ju de samma och Adam kör sin egna stil i baren, göööööt
att jag ens minns detta är för mig en gåta, men det komme mer!!
Förresten, jag vill ha en sådan här vägg i mit kök!

Gossip´s bar, min nya vägg??

Ja, sen gick det bara utför ....

Vi mötte Göran

Nina samlade vuxen poäng.

Och Agge hittade tydligen nya sett att göra slut på kusinen!

ja, nu kan jag luta mig tillbaka och glädjas över att , ja, Jag överlevde gårdagen....

Inga kommentarer: