tisdag 27 oktober 2009

Hos mamsen ...

blir jag ompysslad som sig bör.
Efter ytterligare en hård dag av Caporales och samba så känns det inte mer än rätt att utnyttja mina "tyck synd om mig" kort, det bästa av allt är ju att mamma mer än gärna pysslar om mig.
och ja eftersom jag gillar att spela på mina mamma kort så allt går på ett ut,.
Jag får bara ej tala om det för syrran, men efter som hon är den som har minst tid att läsa min blogg så spelar det inge roll.
Hennes man har tagit beslag på datorn haha.

Idag fick jag med min en inspelning när jag dansar .. .. .. ser inte riktigt klokt ut haha.
tur att jag ej vet hur man laddar ner dem på min blogg.
men när jag e bättre så kan jag gärna visa lite av det jag sysslar med.

Så vet du hur jag ska göra för att få upp en video här, let me know! ok.
Nu ska jag käka mamsens underbara mat.

det finns ingen bättre mat än mammas !!

Så ere bara!

4 kommentarer:

Agge sa...

du dansade väl inte hela dagen såg dig på stan innan du kan skriva vad du har gjort ncncncnc måste man påpeka alltid...

Nando sa...

aaaaaaaahahahahaha

sorry gott folk!!
Idag fika jag med Agge.
O han ba: Du e bäst.
O jag Ba: haha
O han ba: Vad menar du?
O vi ba: Dra på helvete!
O de ba: Blattar!!
O alla ba: Öh?

O det hela sluta med en cigg paket i väskan!
hahahahahahah

Agge sa...

hahahahaaaaaaaaaa Amor ciggareterna..

Livet på Citronodlingen sa...

Det beror sig på om du har filmen liggandes på datorn eller inte. Har du den på datorn så finns det en liten ikon bredvid den du klickar på när du lägger upp foton. Klicka på den och gör likadant som med bilderna. Finns den på youtube så kolla till höger om själva filmrutan (i info-rutan), där finns det en kod som heter embed eller nåt sånt... Kopiera den och klistra in den där du skriver texten till inlägget (du kommer bara att se en massa konstig text där i rutan, men sen när du publicerar ser du filmen).