onsdag 7 oktober 2009

Rädda Hammarkullens Bibliotek!!

Jag kom nyss hem från mitt jobb, och fick se att Ytligare ett bibliotek är nedläggningshotad!
det är för jäkligt hur allt ter sig.
Ibland undrar man hur politiker tänker och planerar.

När jag var liten fanns det bibliotek, fritidsgård, parker och ungdomshus för oss ungdomar.
Nu skärs det ner hittan o dittan, och det får min att undra om man verkligen gjort rätt val.
Jag är inte nöjd med detta, och det borde du inte vara heller.
Så nu är det dags att säga stop igen och meddela politikerna om att det inte är ok, så snälla hjälp till !!!
skriv under listan som kommer att lämnas över till nämnden som tar beslut den 27 oktober!

Rädda Hammarkullens Bibliotek

Hjälp de yngre att ha samma möjligheter till böcker som vi, följ länken och fyll på.


nu, nu NU!!!

Inga kommentarer: