söndag 4 oktober 2009

Kanelbullensdag ...

Det är idag det.
O jag e ju den som tar alla chanser för att kunna njuta av livets goa.
sen spelar det ingen roll vad det god är, men ofta handlar det om mat(för min del i alla fall)
men en söndag som denna så kan man inte göra annat än njuta.

I väntan på Idol repriser så kan jag konstatera att idag är det skönt att vara Nando.
Jag ser mig omkring och inser att jag e lyckligt lottad.
Jag har ett hem som känns riktigt hemma, ett jobb jag trivs i och gillar, jag har en sjuttonåring jag älskar, En familj som är underbar och vänner som alltid finns där.
Det enda jag kan sakna är Tiden, ja tiden och min bror.
Tiden för att kunna träffa och umgås med de som jag ej hinner med.
Och Oscar, Yes, i miss him, och nostalgin tar över . . . . tänk om man kunde spola tillbaka bandet och fått med mig honom i andra banor.
Ja det finns många tankar och funderingar kring min älskade bror.

men, men .. .. ..
Över till mig .. ..
Efter fredagens utgång så kan jag lova att lördagen gick i lugnets tecken.
Jag gillar att njuta av hemma kvällarna med, mysa, se på film eller käka lite go mat.
Igår skulle jag egentligen ut o umgås lite, men när det väl kom till kritan så ... nej, jag stannar hemma.
Hälsa på mamsen, som blivit riktigt FB beroende.
o på tal om det, jag ska nog i o skörda lite .. .. .. o kanske ha en liten skördefest!!
men det kan vänta.

Idol repriserna har nu börjat så jag tar chanse fixar lite varm chocklad och yttligare en kanelbulle.
Agron my friend!! Tack för bullarna!!

Inga kommentarer: