måndag 19 oktober 2009

OMG!!!

nu e jag riktigt trött.
Det konstiga är att vara trött efter en ledig dag.
Men när man lägger korten på bordet så ser man varför.
Idag skulle jag städa hela lägenheten, men av ngn magiskt anledning så tog FB över.
shit, o att sen stressa ihop dagen gör ju mig mer ledig.
A ja, jag fick tvätta lite i alla fall men sen var det iväg till capo-träningen.
O det är där denna tröttheten kommer ifrån.
Det är en härlig trötthet!!

Ja, jag dansar fortfarande Caporales, jag gör detta för att jag gillar Caporales, jag gör det för att jag gjorde det för ca 18 år sen.
Men jag gör det främst för att jag gör ngt ihop med mitt barn.
som inte är samba då klart.

Jag kan ju upplysa er om en sak, när jag ger mig in i ngt så gör jag det helhjärtat.
Jag gillar inte att göra ngt halvdant, det jag gör vill jag göra bäst!
Och just nu känns det såååå långt från, men men.
Jag får ta ett steg i taget, upp med armana, hela foten på marken, sträck på dig, höger, väster.
jag ba: oj, oj, oj ... ... tänk att jag är eleven nu haha!
Men det är kul. att dansa Caporales med min sjuttonåring är kul.
Hon är duktig och inspirerande.

OMG, jag e riktigt trött nu!!!
Imorgon är det utbildning på jobbet, så jag ger mig för idag .. .. .. lite CSI o sen får herr blund komma på besök.

Natti natti

Inga kommentarer: