torsdag 15 oktober 2009

Äntligen!!!!

ja, är det inte så Gert Fylking ropar ut när nobelpristagaren för litteratur offentliggörs? eller ja, han gjorde ... ... innan han blev total portad från dessa händelser.
Ja o att han sedan är portad från andra events tyder på att man kanske inte ska ropa ut Äntligen.

Men jag gör det i alla fall ... ... ÄNTLIGEN!!!
Jag fick sovmorgon idag, Wuhu!!!
O varför göra en så stor sak av det?
jo, jag fick sova, sova sova!!

Psss om ni inte fatta det så är varje ting som händer i mitt liv en stor sak.
Nu har jag fördelen att kunna blogga om det i Bloggen.
Bra va!

Förresten nu börjar det dra ihop sig till årets Halloween, och vi har som tradition att ha en stor maskerad fest.

Halloween 2007, kungen Ludvig XVI och Drottningen Marie Antoinette

ja, det är min enda ursäkt för att kunna maskera mig ordentligt.
I love maskerad, men det sker sällan, så då blir det stort när det e Halloween.
Årets dräkt har jag redan bestämt, även om det kan ändras så tror jag att det blir bra.
Så nu är det dags att ta fram symaskinen och börja jobba fram årets kreation.

Halloween 2008, En Faun

Så nu ska jag vara lite Kreativ... C ya!

Inga kommentarer: