fredag 23 oktober 2009

Allt sker i takt till Capo!

Japp, så är det idag.

Med kaffekoppen i högsta hugg satte jag mig vid datorn för att försöka få ner lite caporales i min I-pod, Heter de så?

Ok, any way,
det sluta med att allt jag gjort denna morgon sker i takt till caporales (följ länken för att se vad jag menar).
Att raka sig till dessa takter måste vara det svåraste jag gjort idag.
och mitt i min rakning så inser jag att jag sjunger med... tengo alma bolivianaaaaaaaa (jag har en boliviansk själ) Jag slutar sjunga genast!

Shit!!
ngt är fel i Nando´s liv .. .. vad hände med brassen som finns inom mig?
Har jag verkligen bytt ut allt mot ... öh .. mot Bolivia?
Hell no,!! det här e bara lite extra krydda på min Latinska jag.

Nä, jag förblir den 182cm korta chilenare med Brasse själ och nu med capotakterna i huvudet.

Nu åter går jag till mitt.
Träna, fika och sen jobba.

Jag inser att min tid är extremt begränsad till allt jag vill göra.
har kompisar jag borde ringa o ge ett livstecken till, men jag hinner inte.
Jag får helt enkelt ta o planera om lite till nästa vecka... så får vi se om jag lyckas bättre då.

o en sak till .. .. jag vet inte vad jag ska vara till Halloween längre :(

HJÄLP!!
Tips ngn?

Inga kommentarer: