torsdag 4 augusti 2011

The big figth !!

Dagen började som vilken semesterdag som helst.
Ytterligare en ag vi missa frullen på hotellen, så vi trampa på våra cyklar .. .. igen.
Ut mot Västra hamnen och Malmös  "cream de la cream" .. ... Frukost på Espresso var ju ett måste.

Summer, summer, summertime

Solen lyste och allt var som en härlig dröm.
Och efter en avslutad runda så tog vi oss tillbaka till hotellet .. .o där hände det.

Brorsan sa: ska vi inte ta o träna .. .. .. av ngn konstig anledning så blir jag ständigt påmind om mitt stora behov att träna !!
Nä jag njöt av min frulle som spräng där folk o nästan peka på mig för att jag njöt av frukosten ...

 ÄCKLIGT !!


Any way, vi gjorde som brorsan sa .. .. upp o träna.
Jag tyckte det var en bra idé och ja, jag gjorde det morsan aldrig gjorde med mig ... såg till att jag nära haha.
Men nu så här i efterhand så känns det som att jag skrämde honom mer än inspirerade.
a det återstår att se.
Mitt i träningen så tog vi upp en Fight ...på ringen klart.
På med handskar, nu skulle jag få bonka ner brorsan .. .. för all frukost vi missat !! moahaha

Yes, det var en match som jag vann med häst länger
o jag e Jävligt stolt, trotts att han är 24 år yngre än mig moaahahaha



 






HA HA HA







ja, nu har vi duschat, fixat oss o hans vistelse i Malmö tar mot sitt slut.
Han är glad över att jag bor så lyxigt o hoppas att jag ngn dag hinner käka frulle.

nu ska jag i alla fall jobba !!

C ya !

Inga kommentarer: