onsdag 17 augusti 2011

som man bäddar .. ...

.. .. . får man ligga !!
O eftersom jag ligger själv, så är det bara att bädda.
Yes, o här ifrån ser det riktigt bra ut, frågan är la om hur länge jag kommer orka att bädda snyggt !!
Yes för det e ju så jag vill ligga !!

O på tal om ligga snyggt .. . jag ska till Ullared .. .. inte ett dugg snyggt.
Men va fan, vägra dra till Ullared när TV:showen var som som störst.
Nä, medan andra har tagit sig dit ...i buss så har jag dragit mig, för att ens sätta ordet på min mun !!
Ulla red ... typ nya ÖB ...liksom.
Skillnaden är la att jag kan dra diskret till ÖB utan att ngn vet om det ... o ändå inte hitta ngt jag vill ha.
Men Ullared .. .. a ni hör ...ULLARED !!



o nu har bilen kommit ... jag hinner inte reflektera mer OM DETTA.
Bäst att ta på sig det snygagste .. .. .. shit tänk om ngn får för sig att filma o kanske göra en Video med mig ...

a inte helt omöjligt ! hahaha

Sicken svenne man blivit !!!!

Inga kommentarer: