tisdag 23 augusti 2011

Synden !!

Straffar sig själv !!
och en dag som denna så är det inte en Överdrift !!
Jag vaknar kl 05:00, efter 1,5 timmar sömn så var mitt knä det enda jag fortfarande hade koll på.
Det enda jag kan tänka på är ... Jäkla Nando! ... Som man bäddar får man ligga !!!

 It´s a mess !!

Så om jag kanske bäddat, så hade jag haft en mkt bättre dag än denna.
Total tank spridd .. .. synden ... synden ... synden ... yepp, jag ville inte jobba, jag kände mer för att gå till läkaren.

 Färdig dansat ?!?

Men tänk om han liksom vill amputera mitt ben.
Hur ska jag kunna dansa ?!?
Om jag inte går till läkaren, tänk om det blir värre ??

Åhhh varför måste jag drabbas av ständiga straff .. . är karma efter mig ?
Why?
 I´m not the player !!


Aja, efter en sömnlös natt, låter jag dagen gå .. .. jag hämtar energi hos mamma,

 Mys i vår chateau !!

 ... .. .. och släppte lite på min ångest inför fredagen.
ja, jag har nämligen lovat att visa upp mig på fredag .. ja 10 års jubileum för Queer !


 Ten years ago !!

Och att temat är White party, gör mig inte bättre till mods .. . jag har dock en plan.
Frågan är bara hur jag ska lösa detta, för att känna mig så gorgeous som jag bara kan.
Sola är ett måste !! och jag får la supa mig snygg ...ja det vore inte första gng hehe.



Ja, ni fattar att ångesten bytts ut till olika sorters ångest .. .. inte ens mobilen har varit sig själv, den har varit totalt sms-fritt.
ett bra tecken ? kanske det kanske .. .. .. totalt förvirrande dock!

ja, men nu i små timmarna, så är det äntligen dax.
att lämna ångesten åt sidan, ladda mobilen och ge morgon dagen en bättre chans.
Ha! jag har till o med byt ut Ipren mot Panodil .. .. bra dåligt ... a som allt annat runt omkring mig så få framtiden utge detta.

Det är hopp om livet !!



Natti Natti !




Inga kommentarer: