måndag 22 augusti 2011

Iprenmannen 2011 !!

Yes, det är så jag känner mig.

Nope, I´m not having a ugly day !!

Men jag känner mig inte lika intelligent men ändå. . . 
Jag har tagit så många tabletter att många hade tyckt det var en Iprem abuse .. .. men icke sa nicke.
Det är så jag klarar min vardag,  Abusing my intelligence.

Och när höst dagarna närmar sig så får man en melankolisk tanke om att singel livet snart borde slut.
Det är tydligen inget Iprem botar . .. Trust me !!

Alla är inte riktigt som man tror, och ja, även jag kan falla för naiva agerande.

 
Det fattade jag när en person kom upp i ett samtal bland grabbar på NK.
WTF!!, hur oskyldigt kan det vara?!!?
Vi jämförde dennes mobil nr och kom fram till att  .. .. yepp, It´s the same preson.
Snacka om en liten värld .. .. tre av mina närmaste vänner hade samma nr .. . kan jag smälla av nu ??!!

Ajaaaa, efter tio dagar av Diklofenak blir la vem som helst förvirrad, tänker jag och lutar min visuellt bakåt, men min hjärna ...oj oj oj !!

 KNAS !!


Min hjärna funkar som alla andras, tyvärr är den ofta på paus, men när den jobbar så går det till tusen.
Så när ni tänker Aha ... så jag har jag redan tänkt aha ..hm ..okej ...öh ... åhhh ...och OJ !!!
Kanske inte min bästa egenskap, men det har räddat mig från olika pinsamma och jobbiga situationer.
Men det är också extremt väldigt relations befriande.
Så undra hur bra det egentligen är.

Ge mig en Iprem nu porfavor !!

Lördagen kom och blev jag smartare ?? ... nej, tvärt om . . . . lösa (interna)bekymmer är inte riktigt vad jag är bäst på ...
Så jag tog mig ut på en bar runda, för att dränka mina tankar . . . . lite mindes jag av mitt onda knä o karnevalen, som komma skulle !!

Shit pomfritt !!
Jag har ej bäddat på två dagar, karnevalen var här, men inte min dräkt.
Jag hade två tusen missade samtal och en situation jag inte löst.

Hur tar jag mig till karnevalen ??
ja, vad gör man när Iprem inte gör en smartare ?? man tar två till ... och lägg gärna två glas vis på det.
Jössös vilken återställare !!
Karnevalen klarades galant, men blåmärket i min hand påminner mig om fallet.
Yes, jag tappa balansen, vågade inte lägga tyngden på det onda knät och vips så låg vi där .. o kravla .. me and my partner . . .
Upp igen, dansa o tacka... fick till o med applåder .. .. för ett snyggt fall ??

 Tja, snygga var vi i alla fall !!


Så ni ser ... det är lätt att tappa focus !
och jag som ska upp om 1,5 timme, borde veta bättre än att blogga.

Natti Natti ...

Inga kommentarer: