fredag 26 augusti 2011

Yestarday

Has gone, it´s time for tomorrow, starting today !!

Gårdagen startade med en drink i handen precis som lovat o den bilden kommer att spelas om o om igen ikväll.
Även om kvällen blir kuduro fritt så garanterar jag att klackarna kommer att slå hårt i taket.
Det är nämligen dags för 10-års jubileum för Mega Klubben QUEER.



Queer är klubben som har det där lilla extra, inte bara snygga drugor och välskapta go-go pojkar.
Klubben har en skön atmosfär som man får ta del av redan vid ingången.
Och här hamna jag .. .. Henke som han så snyggt kallas och Sophia som hon så majestätiskt heter fråga om jag kunde spexa upp stället med lite fjädrar och ngn snygg outfitt.
Sagt o gjort, det blev en lyckad kväll som fick hela 10 år efter efter sig.
Nej klart det inte var tack vare mig klubben har varat så länge, utan det är tack vare duon som ligger bakom skapandet av klubben.

Gay publiken är en riktigt fåfäng och krävande publik. De vill endast ha det bästa, och alltid ngt nytt.
och det tillsammans med en del andra hemliga ingredienser har gett QUEER den stjärnstatus den fått.

Och kvällens fest blir ngt helt extra.
Jag har inte minglat på QUEER på riktigt jäkla länge, och ikväll är det då dags att göra Entré.
Ta på vingarna och göra det jag är bäst på ... Mingla !!
Ngn go-go dans blir det nog inte, jag har ätit hela vecka... så gå o stå till är precis det jag kan göra snyggt haha.
Temat är precis som den första Festen .. QUEER WHITE PARTY.
Dräkten jag tänkte göra skulle hedra min första dräkt .. . men tiden vill inte räcka till.
Så med 150 meter pärlor och 60tal fjädrar gör jag om Pride dräkten lite för att matcha kvällen stjärnstatus.
Inte mindre än Boy Geroge, 80´talets stora Ikon, kommer att stå på dj båsen .. .. kanske blir det en o annan dans i alla fal hehe.


Känner redan hur det drar i bena .. . och med knät full av drinkar så borde det inte vara några problem.

På en bardisken fylld av drinkar .. . yepp, det är min hemlighet ... och jag har Aldrig trillat ... det vill jag lova!
Nä, nu måste jag sola .. . fixa dräkten, sova och se till att maxa inför Qvällens Stora Queer Party !!


Så har ni inget annat för er, kom o festa med oss !!!

Inga kommentarer: