onsdag 24 augusti 2011

Un dos tres ...

... responde otraves.

El onsdagen es mi lediga dag ...  que  gött.
yo kan bara ligga här, y njuta de min morgon.
kolla på tv, fixa kaffe y helt enkelt bara vara .. .. . just the way i like it .

NOT !!

kl 6 på morgonen vakna jag av värk, solen lyser med sin frånvaro och det är fortfarande obäddat.
HELL !! ena täcket ligger i vardagsrummet, inte konstigt att allt bara känns . . . . tråkigt!!


Loggar in på FB, och inser att jag blir allt mer o mer irriterad.
Nä, lika bra att logga ur och fixa kaffe.
Jag behöver en ny inställning till dagen .. .. idag ska viktiga beslut fattas och då behöver jag en mkt bättre syn på min vardag!

Tänk att det inte är mkt som krävs för att få en på ett så nedstämt humör .. .. ett ord, ett mess, ett minne, en tanke, en låt.
Men sen så krävs det ofta inte mkt för att få upp humöret heller, byt låt för hel**te !!
Så, i takterna till Bollywood låtar, låter jag mig förföras av positiva tankar!

Härlig energi !!

Jag får börja med att bädda .. .. .. den som bäddar får ligga sa ngn, haha ... 
Jag tror att ett läkarbesök är ett måste nu ... Tid är bokad !!
och vattenkokaren är på .. .. upp med alla persienner.. ljus o mera ljus.
Jag tar till alla knep för att vända dagen o låta det blir en riktigt härlig ledig dag!





Inga kommentarer: