tisdag 16 augusti 2011

D´oh !!

Och så blev det kvällen .. ..
Att stan förgylls av kalaset har jag inte sett ett spår av.
Sommaren är verkligen över .. .. ..  så deprimerande !!

Det enda jag skulle kunna glädjas av är mitt nya sovrum ..

Tackar staten för skatteåterbäringen !! 


Men jag har ngt bättre att glädjas av .. .. kanske till o med i sovrummet !!
idag fick jag en present .. ... yes, en höst present.

Är hösten verkligen här ?!?!

Det är en present jag ska kunna njuta av under hela hösten.
Det är nämligen så att jag velat ha en DVD-Box riktigt länge nu .. . jag hade en tidigare, men det var inte riktigt min.
Nu fick jag det .. .. av min 19-åring.

Jag tror att det är en mer "förlåt för att jag velar" present.
Att 19 åringar kan vara så fokuserade, samtidig som de verkar vara så veliga, är helt nytt för mig.
När jag var 19år - nygift och en liten bäbis att ta hand om så hade jag bara ett mål, och velig var jag inte.
Familj, jobb och studier präglade min sista tonårs-år.
Det kan man inte tro i dagens läge .. .. .. men det kanske är så det blir när man tar på en så mogen roll i en så tidig ålder.
Jag är glad att min 19-åring inte gått i mina spår.
Är dock inte så nöjd över att just mina gener tar över hennes moders lugna och sansade gener.
Jag vet dock att hon klara sig, det e ju min unge vi pratar om.
Men lite mindre "I´m queen of the world" hade inte skadat haha

Min lilla Bäbis !


Nu vill hon ut i vida värden, utforska nya länder o ge sig ...av.
Caramba!! har jag inte lärt henen att vara sin far till lags, stanna hemma o bara vara !!


Any way .. därav presenten... i think.
O boxen ... Jo klart jag väntat evigheter på Sex And The City

 Hösten är räddad !!

Inga kommentarer: