måndag 29 augusti 2011

SEX


SEX är det antal stolar jag vill ha i mitt kök.
Men det vette sjutton om det kommer att ske, priset per stol är typ 1300 sek.
Så, ja jag söker sponsorer !! Let me know oki haha


SEX är det antal kuddar jag har i min säng, lite onödigt efter som jag oftast använder en.
Lölijt va, men min säng skulle se sjuk ut med bara en kudde, och till priset av 900 kr så har jag ny investerat i just sex nya kuddar, Wuhu !!


SEX, var det antalet tjejer som showade  loss tillsammans med mig, på heden idag .. . vi klarade oss från regnet och trotts att det inte betalade så kanske det ger oss en bra höst.
Låt oss säga att det var lite av rätt folk vi dansa för .. . Hoppas vi ;)


SEX , var det heta samtals ämnet med två av mina vänner. Att halva restaurangen blev involverade i det heta ämnet kan inte vi hjälpa. Vi har dock konstaterat att Telsex är definitivt inte mkt att leva för, so stop Calling me !


SEX är det antal säsonger på Sex and the city ... jag e nu på den fjärde, disc 2 .. . detta bevisar att inte ens min telefon går varm !!


SEX är det antal cl jag brukar beställa vid shott-beställning, och efter helgen som var så vet jag inte riktigt om det är rätt för mig. Jag kanske borde skära ner lite .. .. . .. bara Kanske !


SEX är det antal bilder de tog på mitt knä imorse, de tror att jag har ngn fraktur på knäskålen .. . jag ba: öhh jag vet inte vart jag har ont egentligen ... det gör bara ONT !


SEX är en bra siffra, inte för mkt och inte för lite ... bara LAGOM



SEX är nästan det antalet timmar jag får sova om jag lägger mig nu, så minna vänner ....    ... ..


God nigth sweet hart, well It´s time to go


Inga kommentarer: