tisdag 16 augusti 2011

Here i go again .. .. ..

On my own ... ..

och grejen är la den man man får helt enkelt vänja sig.
Läkaren i Malmö konstaterade att jag lider av ledbandsinflammation .. ..så tråkigt, för man kan inte ens gå utan att belasta ledbanden. . . .

 I hate this shit !!

Mina sista dagar i Malmö avslutades i det onda .. . det var så illa att inte ens de receptbelagda tabletterna hjällpte.
Kanske hade jag för höga förväntningar på dessa små piller !!
Nä, jag ser helt enkelt till att följa upp med kräm .. .. a ni vet den som ska hjälpa i alla lägen .. .. Voltaren.
 . .. jag kan bara säga en sak ... AJ !!

any way, dagarna går och mitt upp i allt dyker Don Omar upp .. .. Jag kan välja .. ..

1. stanna i hotellrummet lonely och  deprimerande


eller

2. Åka upp till konserten och njuta av ett par timmar med familjen .. ..



a ni ser det var ett tufft val jag gjorde .. .. och



Don Omar vann slaget om min uppmärksamhet .. ..
En bra konsert, bra musik ... och hell yeah !!! det blev dock inte så mkt dans eftersom jag hade så ont .. . men men ... El Rey, Ägde !!

Jag ryste i hela min kropp !!

värre blev det dock vid ankomsten till hotellet. Inte av rysningarna utan av ond i knät :(

Gisa om man mår bättre av att min PT messar o påminner mig om min träning.
Jag ska på en 10 års fest i slutet av månaden .. .. jag behöver vara fitt .. .. Har jag höga förväntningar lr ?!?

Aja, vad är en bal på slottet !?!
Alldeles ... alldeles .. .. alldeles underbar .. .. o en bal e precis vad jag behöver .. .. Take me to the prom please!!!

men nej då .. . här ligger jag  .. ..on my own.

19-åringen bytts snart ut mot en 32 åring.
ja, hon ska ju ut o utforska världen . .. och det funkar inte om hon ej tar steget.
32 årigen är en god vän som behöver lite space .. .. o klart att jag backar upp honom !!


Nu är jag i alla fall hemma . . . och bara det känns skönt.
Borta bra men hemma bäst !!


Inga kommentarer: