tisdag 30 augusti 2011

Dagen då tiden inte ville stå stilla !

Det var dagen då jag vakna upp kl 04:45 tröttare then ever !!
Jag hoppas verkligen läkarna hittar en lösning på mitt knä, jag är riktigt trött på sömnlösa nätter.
För att inte prata om den verken .. . den verken som inte syns.


På facebook läste jag :
" Ett leende betyder inte alltid att du är glad, utan att du är stark nog att le även när det gör ont."
Kändes som att det stämmer riktigt bra för en gng skull!

På tal om facebook, jag vet ej om ni har sett att det dyker upp texter om typ .. .. cancer och andra svåra åkommor.
Om hur man ska sätta upp texter i ngn timme för att visa att man lider med dem mm.
Lr bara visa sitt stöd för de drabbade.
Jag kan känna mig lite illa till mods om att behöva sätta upp sådant, o det har inte ngt att göra med att jag har ett kallt hjärta!

Jag har nära o kära som gått bort, har nära o kära som lider av cancer o allt vad det innebär.
Nära o kära som lider av problem som jordbävning för med sig.
Nära o kära som , a säkerligen skulle må bra av all stöd.
Men grejen e den att jag trior inte de ens har Facebook, o om de har de så kanske de inte vill bli påminda om sin situation.

Är inte Facebook en stund att fly sin verklighet ??

A jag vet inte, det är i alla fall min anledning till att jag aldrig sätter upp sådana saker, som ändå kan kännas lite opersonliga.

Sen finns alla dessa tussen o tussen olika grupper som bildas för alla goda saker skull.
som senare kan visa sig vara bluff, lurendrejerier för andra grejer och den verkliga goda saken skull försvinner.
Det är också anledningen till att varför jag oftast inte går med dessa grupper.
Jag klickar inte på diverse länkar som hänvisar till olika chockerande bilder om vad "Han gjord e med sin syster" "de gör med djuren" "jordens undergång" det har visat sig vara länkar som gör att andra tar över ditt konto lr andra grejer ...
Ja, FB är precis som alla andra community på internet, det finns alltid dem som utnyttjar människors goda sidor.
Nä, på nätet kan man allt inte lura mig .. .. lr?

nä, dags att ta två iprem, smörja in lite voltaren.
Jag får nattas till soundet av Samantha´s stönande. . .. Yes hon träffa Absolut Hunk !!
Carryie har Phonesex -- -- o jag får påminnas om att jag är snubben som blir lurad på Dejten .. .. ..
guuud, det är fortfarande dagen då tiden inte ville stå stilla !


 Please let it end !!

Inga kommentarer: